13 Juli 2011

Hej svejs i lingonskogen!
Hur är det med er? Med mig är allt prima balleriiiinaa!
Gårdagen spenderades i stan med mina pinglor, Annie, Hanna, Julia och Amanda! Vi åt en farligt god cesarsallad på Robert´s sen kilade vi ner på stan en snabbis innan vi bänkrade oss på Sandy´s med en chailatte och massa snickelisnack om helgen och annat tjejigt, haha!

Efter det kilade jag och köpte chips och dipp och sen blev det bussen hem till min sjukling här hemma! Vi käkade middag & kollade Justin Bieber filmen "Never say never". Sen gjorde vi iordning chips & dipp, plockade fram maraboun och la oss och myste framför tv:n och kollade lite CSI. Myskväll helt enkelt, sånna jag saknat som fan med dig min älskling! :)♥ (Spaghetti & köttfärsås kockning eller stuvade makaroner & köttbullar till middag och det hade varit en maximal Ninni&Max myskväll! haha) Mycket bra kväll i alla fall!

Idag har vi bara degat oss, ätit sen frukost, kollat lite knäppa program på tv och övningskört! ;) Ska nog få ordning på den där maskinen asså! Nu ligger köttet på grillen och salladen är skivad. Dags för käk! Sen får jag se om jag kanske kilar bort mot Annie där det vankas film med henne och Julia!

Faktiskt en riktigt bra film! Tro det eller ej.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0