Annie 18 år!

Heejsan på er! Har vart lite off bloggen nu några dagar men jag har helt enkelt inte haft tid riktigt! I fredags kilade jag in till stan för att möta upp mitt ölandsgäng på Robert´s, vi planerade lite granna och nu är det bestämmt! På torsdag drar vi, klockan sex på morgonen går färden mot Öland om vädret är bra, så det hoppas jag verkligen på nu! Efter vår fika och planering kilade jag och Max hem till honom, vi umgicks lite med hans brorsas polare från gbg och  bara chillade någon timma. Sedan fick jag springa till bussen i ösregn då jag inte tänkte på att det är nya tider. Smarthead. Kvällen tillbringades hos Julia med henne, Mimmsan, Jenny och en chokladfoundy! Mumms! :D

Igår var det Lördag och det var konfirmation för syrran och sen fest hos Annie på kvällen! Asnice dag. Drog till kyrkan vid två med släkten sen kilade vi och plockade upp min älskling från after beachen och sen hem hit hela gänget! Gott käk och snack i solen, sedan kilade jag in och fixade om mig till annies fest och sen drog jag och Doddin hem till Annie! Asgod mat, sjukt god efterrätt, alldeles för många jordnötsringar och en massa skönt folk! N A J S ! Stört längesen vi festade så det behövdes ;) Tack för kvällen gumman! :)

Idag ska jag bara sova, kolla film och sova ännu mer, kanske fika lite om farmor skulle komma förbi. I alla fall  chilla stenhårt fram tills ikväll. Då ska mea och Hanna jobba! Tadaaa! Vi ska vara barnvakter hela kvällen, hur vi ska orka hålla oss vakna + leka med två grabbar på 3 och 7 år får vi väl se, men det kommer nog gå hur bra som helst! ;) Sjukt goa killar så det blir nog inga problem. Har lovat att han ska få mina gamla gogos, så vi kommer nog sitta och spela gogos och harry potter spel ikväll! haha!

Nu ska jag ladda ner baksmällan två, fixa lite käk och decka i soffan. Tjingen på er!


Där fanns inga bra bilder på oss på kameran så det blev bilder på vad vi åt och drack istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0