Båstad!

God morgon!

Jag har nu, som alla andra, sett Harry Potter filmen, den sista!! Jag och älskling bokade biljetter för att dra och kolla på den i måndags. Vi drog och köpte cheeseburgare till Max och sen drog vi in till bion, haha så klockrent! ;) Riktigt bra var den, kanske inte riiiikigt så bra som alla säger, men lätt en av de bästa Harry Potter filmerna! Resten av kvällen spenderade vi uppe på trottobar! :)

Igår drog jag och Hanna in på hotelfrukost, så jääävla gott!! Pannkakor, sylt, grädde, nygräddade frallor, köttbullsmackor, leverpastej, ost, grönsaker, yoghurt, müsli, varm oboy och en massa annat gott! Jag åt så jag höll mig mätt 12 timmar, haha! När jag kom hem skulle mamma & Anders till båstad med Tommy & Carina, Maja & Lisa och Malin, Göran & Elliot, så jag hänkade! Båstad är verkligen skit mysigt! Vi strosade runt lite i hamnen, satte oss på en uteservering, kollade lite i affärer och kollade in torgmarknaden! Så häftig! Där var folk från A L L A länder som lagade sin egna speciella mat och bakade sina egna kakor. Där var liksom allt från crepes till paella till pasta och kokosbollar. Det var faktiskt häftigt. Vi avslutade båstad-dagen med en glass och en sangria för de vuxna inne på Peppes och sen kilade vi hemåt. Alla kom hem hit, vi gjorde iordning en sallad, grillade hamburgare och kycklingspett och öppnade poolen! Helmysig kväll på altanen här hemma med gott käk! ;D

Idag är det någon annan dag i veckan, och jag har precis vaknat och hade tänkt dra och käka lite frukost! Sedan är det mitt favvo program på tv som jag ska se innan jag bestämmer vad jag ska göra av dagen!

Hejsvejs sålänge! :D












Myspys! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0