Bull´s & Robert´s!

Dagen har spenderats med min pojke :) Vi låg och myste tills klockan blev mycket, då blev det en sen frukost och sedan en vända på stan! Myspys! Sedan kilade jag hem hit, duscha, byta om och sedan vare kalas för Anders som fyllt år! Det blev lax, nypotatis, goda såser och massa sånt! Alltid nice med käk ;) haha.

Kvällen bjöd på ännu mer käk. Drog in till stan med Hanna, Annie, Flisan och Maja. Satte oss på Bullen för att fira Annie som fyllt 18 (!!!) beställde in fetaste hamburgetallriken och bara satt och snacka några timmar. Sedan förflyttade vi oss till Robert´s för fika och flum och allt möjligt! haha. Så stört skön och mysig kväll. Älskar sommaren!!

En helt perfekt, lugn sommardag och jag är så stöööört taggad till nästa helg. Då smäller det!! Nu ska jag ta och kolla lite bloggar och sedan ska jag nog krypa till kojs!

Hamburgare - så jäkla underskattat!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0