En glassig eftermiddag!

God morgon! Så underbart att inte behöva ha väckarklockor på sommaren! Jag älskar denna delen av året, och jag hade inte tackat nej till att ha den alla våra 12 månader! (okej, en månad snö med snöbollskrig..) Nej, hade jag kunnat, hade jag tagit alla mina nära & kära, slängt ner dom i en resväska och bokat en resa till andra sidan klotet för att uppleva världen! ;)

Idag är det någon dag i veckan, ingen aning (älskar att tappa räkningen på dagarna! haha) och jag har en perfekt eftermiddag framför mig! Jag ska först ut och steka lite på altanen hade jag tänkt, sedan ska jag möta upp mina pinglor för en massa tjejsnack och glass i solen. Det blir glaaassigt! Ikväll är jag störtsugen på något spontant! Jag är taggad på party! Får se om någon av vännerna är på!

Nu är livet bra. Jag älskar det.

Ben & Jerry´s - bästa glassen ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0