En styck älskling på besök :)

Igårkväll tillbringade jag kvällen här hemma med Alice och hennes tjejer, mamma och Anders! Vi grillade hamburgare, åt vattenmelon, jordgubbar och glass och kollade en bra film! Vid halv tolv tiden kom min Max hit! :) Då hade han vart i Stockholm och överallt och landade här hemma, det gillas älskling! :) Vi la oss och mös framför en film och bara myste! :) Imorse var vi väl inte uppe förrens strax efter två.. då blev det.. *trummvirvel* KÖTTBULLAR & STUVADE MAKARONER!! Not surprised :D Lite av våran egna nationalrätt skulle man väl kunna säga, men det är så skadat gott. Överväger starkt att skippa det grillade köttet, de hemmagjorda såserna och klyftpotatisarna och istället plocka fram resterna sedan vår enormt sena frukost och slänga in i mikron.. hehe!

Max kilade hem för ett tag sedan och jag gav mig på ett försök att styra upp en grillkväll! Haha, slutade dock sådär! Blir ingen grillning men vi bestämde oss för att ses lite senare istället! Najsiga bananas!

Tjingen på er schnyggisar!

Suddig bild, men provade min gröna ögonskugga och flätade en fläta i brist på annat att göra! :D

Asså jag kan verkligen itne kolla i kors :( buhuh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0