Fest hos Anton! Grattis!

Igår var det Lördag med stort L!

På dagen drog vi hela familjen ut till Tylösand för födelsedagsfirande av min kusin Felix! Blev käk och glasstårta på Bettan´s bar, vi sjöng och Felix öppnade paket! Efter att vi suttit där ett tag kikade vi in på after beachen, galet drag, rök, konfetti och Du&Jag som skulle spela, åh jag hade velat se det men jag hade ingen aning det var ngn speciell grej där igår så hade självklart inte messat runt -.- haha, ahya vi hade nog inte hunnit det ändå, för det vankades pardey och förferre på kvällen!

Jag kilade hem hit och fixade mig iordning, sen lagade jag och syrran hemmagjorda (!!) köttbullar och makkisar med ketchup till middag och frossade i oss. Vid sju tiden kom sen alla mina tjejer, det blev förfest, sång, dans, paketinslagning och taggning! Underbart! Vid halv tio gick bussen mot Anton och vi hade en skit kul kväll borta i Haverdal! Tackar man för Anton! Vid fyra på morgonen däckade jag i sängen, helt slut efter födelsedagsfirande, förfest, fest, stan, nattakäk och en jäkligt lång bussresa!

Nu är jag utvilad till tusen och har precis käkat frulle typ. Ska nog dra och klä på mig, sminka till mig och sen får jag se om jag skulle träffa min bajsunge aka älskling eller om jag ska se om någon är sugen på en kladdkaka med mig inne i stan! haha, något mysigt får man hitta på när vädret är skit och det regnar! haha. :)



Våran asnice present till Anton! Haha så klockren! Sedan fick han en fightline burk där vi bytte ut proteinpulvret mot marshmallows, dumlekolor och blockchoklad så dom kunde göra chokladfoundy till frukost! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0