Helgen!

Okej jag har inte haft tid för bloggen dessa dagarna men nu så!

I Fredags drog vi på fest, först drog jag hem till Annie med henne, Hanna, Markus, Mattias, Mimmi och Julia för lite förfest och snack innan vi drog mot Oskarström för ferre! Kvällen började hos Ludvig, och sen drog vi vidare till Josefina. Där hade typ halva festen blivit islängd i poolen, haha! Vid halv tre drog vi in till stan och käkade kebab, sedan vände jag med bussen och mötte upp min älskling strax efter fyra då han slutade jobba, haha. Socialade oss lite med mange och sen drog vi hem till Max för att nana :) Myspys! och juste, HAHA, ni ska få höra (någon annan dag för orkar inte hämta mobilen nu) vad 118 800 skrev till mig när jag frågade vem Linnea & Max var, så sjuukt kul! haha!

Ahya, igår var det lördag och efter att ha vaknat upp hos Max så drog jag med Annie till after beachen! Så sjukt bra after beach, och det var riktigt kul. Bra musik, skön publik och rika stockholmare som sprutade ut chamapnge! haha! Kvällen spenderade jag först med grillat här hemma och sen kilade jag och tjejerna in till stan och satte oss på Cafeet´s uteservering och tog lite gott att dricka, lite nachos och bara snackade. Fick även lite mera sällskap framåt kvällen bestående av Lukas och hans killgäng och Mimmisan, Cissi och deras girls, mycket trevligt!

Idag ska jag träffa Mandisen tror jag, kanske lite fler tjejer också, ska kila och hämta mobilen och styra upp min dag litegranna!

Vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0