Helsingborg & fikatajm!

Hallo!

Igår drog jag med Mamma & Anders till Helsingborg för shopping och bara strosa runt. I ösregn! Hahah, vi var dyngsura, det blev ett gäng butiker men sen slog vi oss ner på ett fik för käk istället! Riktigt god mat har dom på en restaurang där nere asså, haha, jag höll mig mätt hela kvällen och natten och då åt vi vid tre (y) sviiiingott (hahah, internskämt..) Ahya, efter det drog vi en sväng till VÄLA och sen hemmåt mot kära Hstd igen.

Här är då vädret inte bättre, det SUGER, vafan har sommaren tagit vägen egentligen?!?! Idag ska jag in och trotsa regnet, jag och Hanna, och kanske Anniebannie ska sätta oss och ta en mysig fika och chilla lite, något måste man ju göra fast än vädret suger, inget kan pajja sommarlov! Men att gå och vänta på sommaren i nio månader och sen får man detta, det är fan inte okej!

Tur att det blir partajj ikväll, jag ska köpa ngt snyggt bara för att få lite sommarfeeling! Yippieyeey! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0