Loca people!

Nu taggar vi en satan i gatan bra fredag! Jag, Annie, Hanna, Mimmi, Julia, Cissi och kanske Natha? ska iväg och partjajja och röjja lite! ;) Girls night out helt enkelt! Snart blire tacos, sen förfest och sedan går bussen mot stada! Hade även tänkt möta upp min bajsunge när han slutat jobba vid fyra så det blir en lång och rolig natt för mig! Hej donken klockan halv fyra på morgonen sådär halvfin i håret för att inta lite nattamat! haha awesome. Åh, jag behlver en partykväll, denna kommer bli bra!

Nu ska jag kila. Tjingelingen!

Kör på sidbena, lite halv lockigt, USA-linne, halsband från Rhodos och ett par jeans! Det är fan kallt idag asså! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0