M-dagar!

Haha jag har haft två M-dagar kom jag på! Lite fyndigt tycker jag! :D

Igår spenderade jag hela dagen med Max och hade en riktig mysdag, så jag var nöjdare än nöjdast! :) Vi dissade helt och hållet det fina strandvädret och låg inne och myste framför film, käkade, umgicks med mange en stund och sen snaggades dom, haha :D Eller okej, jag tillbringade väl sisådär 2 timmar ute på stan i solen så dissade helt kanske va att ta i ;) Bra dag anyway! Stannade hos Max under kvällen och då han kilade till jobbet kilade jag hem och deckade i sängen! (y)

Idag har jag haft min andra M-dag. Manda-dag! :) haha. Vi möttes upp i stan och satte oss på espresso house för en tre timmars lång fika! Haha, ja vi hade mycket att snacka om förstår ni! ;) Nu har jag hunnit landa här hemma, käkat lite makaroner och köttbullar och planera upp min kväll, som förövrigt kommer bli perfa. Strax (eller ah.. om två timmar!) ska jag möte upp Julia, Annie, Hanna och kanske Mimmsan i frösakull. Vi ska köpa thaimat och sedan kilar vi hem till Annie för en SATC kväll med massa tjejprat :)

Imorgon ska jag upp i hyffsad tid. Har lovat mamma att hjälpa till lite inför konfirmationen på Lördag och sen ska jag möta gänget i stan vid två tiden och planera Öland som vi ska ge oss av till inom en snar framtid ;) Säger bara weeehooooo!

Random bild från Ölandsresan för 3 år sedan! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0