SATC, te, jordgubbar & kladdkaksmuffins med flickorna!

Fan va många myskvällar vi har, haha! Men det är mys, och just nu har jag ingen lust att festa. Dels för att min hals fortfarande gör ont och att halmstad inte lockar riktigt när man vet hur festlivet är nere på sydligare breddgrader..hehe. Får fan dra upp partyandan här hemma nästa fest vi drar iväg på!  

Idag spenderade jag dagen på stan! Började med att jag skulle in och hämta ett par skinnshorts, asnice! Skrev även ut lite rhodosbilder och sedan mötte jag upp Cissi och Julia. Vi kollade runt lite, drog till donken, åt och chillade och sen kilade jag upp till Max som jobbade en liten sväng och höll honom lite sällskap innan det blev ännu mer stan med flickorna! Drog hem hit, käkade min favvo-mat och sen hämtade Cissi & Julia mig så drog vi till Hannibajs! Kladdkaksmuffins, blåbär, jordgubbar, te och sex and the city! Helbra tjejkväll!

Nu sitter jag och försöker hålla ögonen uppe! Ska med bussen in till min Max om en timma ungefär! Haha, han jobbar men ska möta upp honom i stan när han slutar! Frulle på donken kanske? ;) Haha, nä ska kila ut i köket och försöka hitta något ätbart innan jag drar, magen kurrar lite nu! Vi hörs imorgon om jag har någon tid. Kommer ha ganska fullt upp imorgon typ men ett snabbt inlägg eller en outfit ska ni nog lyckas få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0