Stanväder.

Strandväder? Nope. Stanväder? Ohja! Så nu är jag både mätt och några hundra fattigare :)  

Vi hade ju tänkt steka vid Hanna´s pool denna dagen men när jag vaknar imorse är det helt mulet och regnet typ hängde i luften :( buhuh. Så jag, Anniebannie och Hannibajs (jag diggar era smeknamn) drog in till stan istället! Blev en god (och väääldigt stark!) lunch på Yoss, asgod mat har dom där faktiskt! Och massa tjejsnack ofc. Sedan tog vi en vända på stan, jag fyndade en illrosa bikini, jag gillar den men ah, lite tveksam så får väl se om den får stanna hehe. Sedan körde vi på den lata stilen och slog oss ner på Sandy´s för fika och planera helgen. Kommer bli så gaaalet! Hemma nu iaf, svidat om till myskläder och glor lite serier samtidigt som jag inväntar familjen för middag, vi ska grilla hemmagjorda hamburgare! Mumma, har typ fyra lite jordgubbar i kylen också.. kanske ska ta lite förrätt? Awesome. Puss hej bajs och leverpastej. Blä.

Ser ut som en liten fjortis på bilden, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0