Thaikäk!

Tjing Tjong.

Tycker det passade fint då jag precis tryckt i mig hemlagad thai wook! Underbart gott! Nu sitter jag i soffan och väntar på att Max ska messa mig & hämta mig så jag får sova i en mysig famn ikväll :) 

Dagen har jag spenderat på stan med syster och mamma. Lämnade tillbaks ett linne som var way too big och letade jeans åt syrran. Sedan slog vi oss ner på Espresso house för varsin chailatte och sedan hem hit och laga thai käk. Hade egentligen planerat in en kväll på punch idag då min farbror är nere i Hstd men det blev framflyttat då vi var väldigt många och borden väldigt fulla. Typ nått sånt tror jag det var! Ahya, det gör inte mig sådär jättemycket för vi har planerat in lunch på något gott ställe i stan imorgon istället! Ska bli askul att få träffa er igen, var så jäkla längesen! Min andra lilla kusse också, alltid mysigt! 

Nej, nu ska jag kila, packa ner lite kläder så jag ser någorlunda skaplig ut imorgon, lite smink vore också bra fatiskt sen borde min bajsunge messa mig när som! :) 

Hare (kanin) gött! Hihihi! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0