Tjejkväll + Max!

Tjeeeenare!
Igår var jag och Hanna barnvakter hela kvällen och hela natten. Omg. Haha vi klarade det dock bra, men till att börja med kan vi konstatera att dom hade en hund som var jobbigare än barnen themselves! ;) Iaf, vi kom dit vid sex tiden, den minsta slocknade efter en kvart så ah, då var det gabriel som var vaken dåra! Vi käkade mackor och kalaspuffar, vi lärde oss spela Gogos, vi byggde med lego, kollade på starwars, cyklade och ah massa sånt som barn gör, så ah, vi var typ barn på nytt igårkväll. Hunden dåra, till att börja med gnällde han typ en kvart så jag och Gabriel gick ut med honom, han gjorde det som behövdes och vi drog in. Direkt satte han sig vid dörren och gnällde igen.. i typ 40 minuter.. sen tröttnade vi så han fick gå ut, igen. Han gjorde inget så vi gick in, då gnäller han vid dörren enda tills föräldrarna kommer hem, då smiter han ut! Han följer efter oss hela vägen hem hit och sen går vi in och lägger oss. Dom hade sagt att han brukar gå ut på kvällen men alltid kommer hem sen så vi tänkte att han skulle gå hem. Imorse ska vi dra till campingen för att köpa fralls, när vi öppnar dörren får vi oss en överraskning.. HUNDEN! Asså omg. Hahah, vi ringde Annica, och dom hade tydligen letat efter honom halva natten.. så ah, tur vi hittade honom ;)

Idag har jag vart med älskling :) Vi har chillat runt i stan, ätit god glass från riccardo´s och sen gick vi upp till Max en stund. Kvällen tillbringade jag här hemma med mina tjejer + Max. Vi grillade massa gott, plockade fram vattenmelon, glass, nyponsoppa, jordgubbar och sen satt vi bara och snackade och flummade en massa. Riktigt mys! Snart kommer min älskling hit från jobbet och då blir det mys framför en film, sen ska jag vara snäll flickvän och fixa frukost på sängen imon har ajg lovat haha! :D

Got to go. Babai!


skulle ha publicerats igårkväll men ahya! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0