Trottobar och gottis kväll med min Max!

Hejsan bloggen!

Igår drog jag som sagt in och mötte upp Amanda för en fika på Robert´s, blev te och en massa tjejsnack, as usual ;) Fick även sällskap av två gubbar som valde att slå sig ner i fåtöljerna som stod lite för nära oss för att slå sig ner! haha, ahya, tur dom inte satt där länge! ;) Efter fikan kilade jag upp till min Max, och där stannade jag hela kvällen! :D Vi drog ut och gick upp på trottobar och satte oss där lite & snackade med folket där uppe, träffade även Fille som jobbade där! Trevlans! Sedan kilade vi till hemmakväll, köpte lite gottis och drog hem till Max och myste framför en film!

Idag är det mååååndag. Och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll. först och främst ska jag ta ett långt bad och tvätta mitt hår, det ser fan ut att innehålla ett paket bakmargarin och sen ska jag stoppa något i magen i alla fall hade jag tänkt, sjukt sugen på pasta! Kvällen får bli som den blir, blire fest är jag taggad, blire myskväll med lite folk är jag mys-taggad och om det skulle bli en hemmakväll lär jag decka i soffan framför CSI. Haha, we will see. 18 vill jag bli i alla fall, då hade vi fan slått klackarna i taket inatt brudar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0