Fettonight with my girls and party tonight!

Tjena makarena!

Gud vad gött väder det är idag! Helt galet varmt, nu känner man att sommaren är påväg och att brännan börjar synas ;)

Igår hade jag en helt awesome dag. Dagen spenderades i båstad med mamma, Anders, Syrran, Doddin, Malin och Göran på SAND´s lunchbuffe! Omg säger jag bara. Det första vi möts av är ett fett bord med as mycket efterrätter! jag, doddin och Alice övervägde att skippa maten men vi bestämmde oss för att käka ändå. Och tur det haha, det vi trodde var buffen, visade sig vara förrätterna.. hehe. Sen kom maten, Lax, Potatis, sås, kött, potatismos, mer sås, ostbricka, frukt, kex, soppa, sallader, kräftröror och sedan alla dessa efterrätter. Biskvier, hallonpaj, panacotta, brownie, chokladbollar, tårta.. ah ni hör själva. Gissa om jag var mätt!? Helt underbart gott i alla fall och en fett mysig dag! Ska definitivt spendera några soliga dagar på stranden i båstad i sommar, vi var nere och kollade in den, as nice bar, uteservering och massa annat. Är förmodligen ett jäkla drag där på sommaren ;)

Kvällen spenderades hemma hos Annie med alla mina favorittjejer! Vi lagade kyckling tacos med vitlöksås och sedan började våran fettonigt! Chokladfontänen sattes igång, godiset plockades fram och vi dippade chipsen i vår köttsås. Hahah. Sviiiingott. Herregud vad vi har ätit! :O Åt min frukost klockan halv fyra, och då var jag inte ens hungrig, fattar ni hur mycket gottis vi åt?! haha..  

Idag har jag bara stekt med Annie och Maja på Annie´s baksida med cola och citron. Lyssnade på musik och snackade om vår kommande sommar, den kommer äga stenhårt!! (Tagga rohdos!!) Bränna benen lyckades jag göra och min navel är vit jämfört med magen.. haha wft? Vi låg ute i solen i typ fem timmar så lite färg har jag allt fått!

Ikväll blir det ferre med tjejerna + massa annat folk! Ska ta och slänga mig i duschen, sedan blire käk och sen bussen för förkrök någonstans! Hare gött, nu måste jag kila. Och ni lär inte höra mycket av mig denna helgen då jag kommer ha fullt upp 24/7! Åh den kommer bli najs!

tjing tjong chines hoppa å fes!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0