Grilla - en del av sommaren!

Igår var en riktigt bra och asnice dag! Började med att jag drog in till stan och jag kan lova er, jag har A L D R I G sett så mycket folk i parken på samma gång. Herre jävlar! Det var studenter, tutor, plakat och champange precis överallt! Riktigt kul och det var sån jäkla stämmning! Efter typ en halvtimmes letande hittade jag Max, grattade honom snackade med lite folk och sedan drog vi runt i parken och grattade studenter hit & dit! Åh jag längtade faktiskt lite granna! ;) Efter det kilade vi upp till Max hela gänget, där blev det flumm, massa snack, champange, smörgåstårta och en massa annat gott!

Stannade där ett bra tag, sedan kilade jag hem, bytte om och sedan bar det av till nästa Max för förfest med vin och en massa musiiiik! taggade som satan i gatan drog vi in till stan med bussen, vi förväntade oss typ "fullt ös medvetslös-studenter" men alla på bussen bara satt där?!?! Man kunde ju undra om dom var påväg till begravning?! Haha..Så jag och Maja tog ton och bjöd på sång för heela bussen vill jag lova, både festlåtar och egenkomponerade ;) hade ingen röst kvar imorse men nu börjar den komma tillbaka! Najsbajs! sen var jag lite överallt, tappade bort typ hälften av folket vi var med och slutligen var jag i Haverdal, sen blev det taxi hem hit med världens suraste gubbj*vel! Najs! haha.

Idag var det schtekväder så ni kan ju gissa vart jag befunnit mig. :) Ikväll ska vi va lite folk här hemma, vet inte riktigt vad vi ska göra av kvällen men det löser vi! Först och främst ska vi börja med att tända grillen och dra ut i solen! Så jäkla underbart väder! Nu inväntar jag bara vännerna som är här om en si sådär 45 minuter! Ikväll blire nypotatis, sparris, lax och citronsås! Sommar på höög nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0