Grillning vid nissan!

God morgon!
Min förkylning är fortfarande kvar, hostar och snyter mig som en idiot här hemma haha. Igårkväll blev det som sagt en grillkväll med tjejerna. Vi drog in till stan, in på hemköp, handlade grillspett, potatissallad, såser och en grill och sedan kilade vi ner till nissan för lite mys! Svingott blev det och vad är mer sommarkännsla än att sitta och grilla med fina flickor precis vid nissan i sommarstaden Halmstad! satt där ett tag, sen kilade vi till Robert´s och slutligen till Cafét´s uteservering för iskall cola och cider! Skulle dragit till KRÄM sen men allt blev krångligt och jag var inte frisk heller för den delen så jag kilade med bussen hem och var hemma strax efter halv ett. Sovit som en stock och nu är jag redo för en dag på stan med Hanna, vi ska dit och fixa lite saker, käka någon god lunch (även om jag inte känner ngn smak..) och sedan får vi se vad jag ska göra ikväll.

Mina bästaste bajsungar fyller även år idag, så ett STOOOORT GRATTIS MIMMI OCH ANNIE!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0