Holm, Varberg, Halmstad!

Som sagt, en jäkligt rolig helg med en massa skoj saker som hänt, jag älskar att ha saker att göra 24/7, jag antar jag är lite av en sådan person som inte klarar av att bara sitta still, och verkligen inte ensam! haha. Lite jobbigt ibland men ahya, sån är jag! Min kalender får liksom aldrig vara helt tom, låter jag jobbig? Okej då.. haha.

Helgen i alla fall, som sagt hade vi vår fettonight i torsdags hos Annie, sedan sov alla tjejerna där. Schteek på dagen och sedan var det då festen på fredagskvällen som låg i Holm! Jag drog hem från annie efter några timmars solande och fixade mig iordning, hade dock bränt mig stört mycket på benen :( Skojjar inte om jag säger det gjorde ONT att duscha, raka benen ska vi ine tala om så jag gick i strumpebrallor den kvällen hehe.. Vi hade lite förfest hos Hanna, spelade musik och hade det allmänt bra i solen liksom ;) Sedan körde vi iväg med "the tjompcar" mot Holm, älskar att vännerna har körkort! Maja var vår DJ och jag kan nog inte räkna på två händer hur många gånger vi lyssnade på "fest i hela huset" men galet kul var det. Kvällen var lyckad, en jäkla massa dans och skaka rooompaa (eller nää men ah) tack för detta Olle och Tim, och grattis än en gång! ;)

På lördagen sov jag som en gris och sedan vare asnice väder!! Solade en timma och sedan var det dags att börja fixa! vid tre mötte vi upp massa gött folk på stationen och sedan bar det av med tåget mot Varberg! Sviiin mycket folk på tåget (och en läskig knarkare :S). Tur jag och Hanna är vana tågresenärer och att resan bara tog en halvtimma ;) Väl framme drog vi och inhandlade kött inför kvällens grillning. Jag kom på nya godaste maträtten ever! grillad peppar, strimlad, i pitabröd och aioli! Cp gott! Kvällen drog igång, vi dansade, skrattade och festade fram tills klockan blev sent! Då slocknade jag och Hanna i varsinn sovsäck på övervåningen haha, folk sov lite här och var, ett enda stort sleep-over ;) Morgonen därpå vare städning som gällde och sedan frulle i stan ute i solen innan vi tog tåget hem! Skit mysigt! Här hemma blev det till att kolla på balen, så fina ni var allihopa! Kvällen avslutades sen på Paradiso, en god ryggbiff med klyftpotatis och tzatsiki (jävla vitlöksfnatt jag fått :O) Sjukt gott var det i alla fall.

Dagen idag har spenderats nere på stranden med vännerna och solat en massa. Lite brunare i alla fall! Gödde dag!

Nä, en jävla massa text blev det, nu får ni bilder istället!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0