Rhodos - snart sticker vi!

Tjeeenare Mannen!
Jag är uppe tidigt som fan måste jag säga, dock inte på grund av min dåliga party&sova vana utan för att jag faktiskt la mig hyffsat tidigt igår! Skönt att vara utvilad och taggad på shopping idag i alla fall!

Igårkväll hade vi kalas här hemma för Maja som fyllde år i Lördags, det blev grillat, nypotatis, tårta och choklad! Åh va gott det var! Här var faktiskt en jäkla massa folk, och måste säga att ni har riktigt goa kusiner Maja, Doddin och Lisa! Kul att träffa dom oxå! :D

Idag hade jag tänkt börja dagen med en mils löpning men nepp.. halsen gör ont och min hosta är väl sådär lagom kul så jag skiter i det. Ska fan inte bli sjuk till Rhodos! Istället ska jag och Hanna in till stan, luncha lite, shoppa lite och fixa lite saker inför resan. Satt inatt och pusslade ihop lite festlistor/sommarlistor på spotify och jag ska bara meddela en sak. JAG ÄR SÅ STÖRT GALET JÄVLA TAGGAD!!!!!!!!!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0