Student-tajm!

O to the M to the G, om ETT år tar jag studenten! Herregud vad tiden går, tycker inte det var längesedan jag stod på vår bal i nian, barfota på dansgolvet och firade att nian var över och att jag skulle ta ytterligare ett steg i livet in i gymnasiet. Och jävlar va nervös jag var, ny skola, nya människor, och så lilla jag. Men jävlar vad kul vi haft dessa två år! Och så mycket underbart folk jag lärt känna, jag har hunnit med en hel del och mitt liv ändrades en del, till det bättre då så klart! Åh, gymnasiet, ni som har det kvar, oroa er inte! Det kommer vara svinkul och det kommer gå så äckligt jävla fort! Herregud, det låter som om det är jag som skulle stått utanför skolan och sprungit ut idag, och så är ju inte läget, jag har faktiskt ett år kvar! och det ska bli det bästa året någonsin! Och en hel sommar har jag framför mig! Livet handlar lite om att klättra uppåt liksom, ta olika steg i livet, man ska bara göra det bästa av varje dag så blir livet en enda fet ferre. Nu taggar jag sommar och sedan ett sista år som trea med min underbara klass!

idag är det studenten i alla fall, det kan nog ingen ha missat ;) Jag har precis fixat mig klart, kör på lockigt och en vit klänning och ska snart in till stan med tjejerna och lite boys, hitta lite studenter i parken och gratta de allesammans. Okej, lite avis är jag att dom får ge sig ut i livet och i världen och jag ska vara kvar här, men min tur kommer, min dag kommer, det kan jag lova! ;) Efter parken ska jag hem och fira lite hos Max, sedan kanske vi skulle till några i haverdal och sen hade jag tänkt kila in till min granne och gratulera! Kommer bli en massa firande idag, och hur mycket tror ni jag hade velat vara 18 och köra gärnet på krogen i kväll?! AHHH!! jaja! Den dagen kommer den också, det lovar jag också!

nu blir det en skål med havregrynsgröt och äppelbitar! Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0