The husk.

God morgon!

Igår var en helmys dag! Vid två drog jag hem till Annie bannie med hela Rhodos gänget och planerade det sista inför resan. Åh herregud vad jag lääängtaaar!! Vi fikade lite å sånt sen blev det bussen till farmor en snabbis. Var där en timma och sedan drog jag in till stan, fixade en rosa keps till Grekland (hatar att ha solen i ansiktet!!) och sen mötte jag upp Annie igen :) Vi kilade hem till henne, drog och handlade nere på Ica och gjorde en god spaghetti carbonara till middag. Underbart gott! Sedan kom Maja och Hanna så blev det skräckfilm och tjejsnack hela kvällen. Riktigt mysig kväll! Vi glodde på "The Husk" faktistk rätt äcklig :o jag brukar aldrig tycka skräckfilmer är läskiga haha. Anyway, vi har bestämt oss att chilla lite och vila upp oss ordentligt nu innan Rhodos på söndag, ikväll var vi väl lite sugna på att dra ut men vi får väl se hur det blir!

Nu sitter jag i soffan i alla fall och har precis fixat iordning lite frukost. Dags att käka! Tjingiling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0