12.02

Igårkväll var en riktigt mysig kväll med både pojkarna och flickorna, alldeles för länge sedan och sällan vi gör sånt! skärpning! Efter maten drog vi hem till Annie med film och prat och jag var väl hemma någon gång vid ett. En mycket bra och lugn kväll som jag behövde då vi har tre fartfyllda, fullspäckade helger framför oss. Livet äger och nästa helg kommer bli awesome! Längtar! :D

Idag är det söndag, jag gillar inte söndagar så värst mycket som ni alla vet men ah, denna blir nog bra! imorse läste jag ytterligare ett kapitel i min bok sedan blev det äggmacka och smoothie till frukost. Jag har kommit på en asgod smoothie! Banan, hallon, blåbär, lättmjölk och naturell yoggi. Svingott! Nu sitter jag och kollar på några som åker skidor på tv:n och försöker planera in min dag som ska spenderas med max, vad vi ska göra är dock vårt problem. Så ah, nu ska jag kila härifrån i alla fall. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0