26/3-11

Gooood moooorgon! :)
Igårkväll firade vi vår Hanna som fyllde 17! Grattis igen tjejen! Vi hade planerat en liten överraskningskväll för henne så hennes mamma lurade henne att de skulle ut och käka sedan stog vi på Harry´s och väntade på henne! Där blev det ltie presentöppning, snack och skratt i mängder och mat såklart! Åt så jävla god potatisgratäng och kött så jag är fortfarande inte hungrig si sådär 15 timmar efter. haha gott var det! Efter maten drog vi till bion och kollade "I am number four" Och den ska jag se en gång till med min Max förmodligen haha, treeevlans! ;) den var helt okej, rätt bra faktiskt. Lite väl mycket pang pang emellanåt men nej, jag gillade den! :D Vid bion mötte vi även sis och Anton så efter bion, i väntan på bussen, hängde vi lite med dom på donken och kände oss som små fjortisar :) Var hemma runt halv ett efter en riktigt mysig kväll och då hade vi fortfarande lite gester kvar här hemma. Najs! Idag är det lördag, och jag måste plugga kemi. Funderar på att slå Hanna en pling och föreslå stan en sväng, jag får se vad som hinns med. Nu blire fukost och kemi i alla fall, en promenad i det fina vädret ska jag nog också hinna med! Soooooool!


Lockade till luggen igår och satte resten i en häst svans! :) Bilder på Hanna och kvällen kommer senare, jag vill ha mina flingor och yoggi nuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0