Baby!

gooood MORGON!
Asså jag är fan uppe. Det är mitt lilla i-landsproblem jag har. morgonen efter fest kan jag aldrig sova, verkligen aldrig. Vaknad alltid vid nio-tiden även om jag vart hemma runt tre.. kul! x) Jaja!

Igår var vi hos Annie, fan va kul vi hade! Vi hade en as nice förfest med ett roligt ocg lite goda drinkar. Sedan kom folket och då blev det dans, sång och en massa snack! Nice som sagt! :D

Idag är det lördag och vi taggar om för 18 års fest! Denna kvällen kommer bli helt awesome känner jag! I eftermiddag blir det hem till Hanna eller Annie och fixa oss och förfesta och sen bussen vidare till festen. Ni lär höra från mig imorgon igen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0