comparitive essay.

Sådäääär ya!
nu är halva comparitive essay klar ungefär. Asså okej, jag är skadat glad att jag har den fantasin jag har då och då. Satte mig och bara skulle skriva lite vad boken handlade om så jag inte glömmer det. Då kommer jag på att jag kan jämföra den med i taket lyser stjärnorna och nu har jag helt plötsligt 3 datasidor skrivna.. oupsi (a) haha, gödde! Nu hade jag tänkt dra in på rummet, starta festmusiken och fixa iordning mig lite, blev rörigt med fixet och tjejerna så vi ska mötas upp vid sex tiden för middag istället! inte helt fel dock! ;) jaja, time to go, de e någon bra film på tv som jag ska glo lite på nu också hade jag tänkt. Åh vilken go lördag detta kommer bli/har vart! :D

jag saknar sommar. Jag saknar klänningar i fina färger. jag saknar att vara utomland och sitta på goa uteserveringar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0