det blir till att fixa en ny kamera

Efter att min perfekta, söta rosa kamera tyvärr flugit i golvet måste en ny kamera inhandlas inför våren och sommarens alla strapaser. It sucks men resor, fester och annat skoj ska finnas på bild! Vilken diggar ni? Jag får lite smått panik när jag inte hittar den jag hade innan, så nu kikar jag på dessa. Annars blire in till sim sala bim och be dom ordna en likadan till mig igen! :D



899 :- ligger dessa på, inte riktigt lika snygga som min förra men känner att mina pengar måste sparas!
dessa kostar 999:- tyckte om den lila :D

en miiiinibild. Men man ser liksom på två skärmar, rätt coll och ligger också på en tusing. Nu ska jag bara bestämma mig också! Men först, taaacoooos!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag gillar den lila näst längst ner ;D Lovely!<3

2011-03-22 @ 18:59:38
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0