Duktig chey!

Hej hej!
Idag strålar solen och mitt humör är helt amazing just nu! Har spenderat dagen i skolan hela dagen, där blev det kemiplugg i mångder. Hela dagen faktiskt. Morgonen började med kemi, sedan fortsatte den med projekt, där jag och Annie jobbade kemi, så nu fattar jag i princip alltihopa ska bara läsa på om temperatur och tryck också! Najs, man panik är borta ;) Så nu chillar jag framför tv:n med top chef, sedan ska jag åter ner i kemiboken!

Duktig som jag är drog jag ut och sprang en runda i solen när jag kom hem, alltid lika underbart när man inte tränat på 1000 år .. -.- haha, men nu ska jag jobba upp detta igen! Imorgon blir det badminton på gympan, det är kul! Sovmorgon imorgon också + kemiprov. hehe. Sen har jag och Max månadsdag imorgon så hade tänkt höra med honom om han ville mysa med mig efter skolan :) Denna veckan kommer bli så jäkla bra, jag har det på känn! Jäkla massa smågrejer inplanerade men det är roliga grejer så det ser jag fram emot! På onsdag ska jag äntligen få träffa min goa farmor och farfar, dom har jag längtat efter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0