En helt vanlig dag (+ thaimat!)

Hejhej :) haha mitt humör är just nu i botten men det är bara till att skaratta bort. Tönt är jag idag :) Mina sexiga glasögon och allt har jag burit idag, jag behööööver nya. Jag mååååste ha nya! Dom är både snea och smutsiga nu. Okej, renligheten skulle jag kunna fixa med hjälp av diskmedel och handduk men nu säger vi att diskmedlet är borta och handduken på flykt. Så, jag måste skaffa ett par nya, snygga. Japp!

Skolan var faktiskt ovanligt nice idag. Morgonen tog vi en segigångkickare (?) aka foto! Satt vid facebook, bläddrade lite på min hemsida och lyssnade på musik, så ska man börja morgonen, inte nationella prov och shit. ;) Efter fotot pluggade jag, Hanna och Maja flitigt en timme i datasalen, jag satte in lite linking words i engelskan och läste igenom det en gång till. Sedan tog jag och hanna bussen in till Blue Thai för käk. Så jäkla underbaaart. Aslängesen man var där och det firades med två stooora portioner så jag är fortfarande mätt! Dock blire ugnspannkaka till kvällsmat så nu ska jag se till att bli hungrig till kvällen! haha. Nog om mat. Efter skolan blev det stan, skulle snabbt på ett ärende men bestämde mig för att springa imon H&M. Dumt! nu har jag undanhängda kläder för alldeles för mycket pengar. Bajsapa. Okej, jag behöver nya kläder, och detta var ett par skit fina shorts, en apsnygg magtröja och en söt virkad, lång kofta. Åh, jag vill ha det haha. jaja, jag får skylla mig själv som sprang in där och fastnade i provhytten. Brallorna och koftan får nog hänga med imon dock, de är ju inte precis asdyrt på H&M så jag ska nog överleva hehe. Sedan mötte jag mimmsan på bussen så hade lite sällskap, alltid trevligt!

nu sitter jag med fysiken. åh sikken nörd tror ni om mig, hehe japp I am men bara för denna veckan, och nästa.. som sagt, jag vill ha sommarlov. NU! tvåan i gymnasiet kan bara gå och dö emellanåt, men man ska inte klaga, när jag är klar med detta kommer livet äga, trean kommer äga, studenten kommer äga och min och hannas jorden runt resa kommer äga ännu mer. YA! Nu blev jag på bra humör så nu ska jag slutföra fysiken. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0