En kväll för att släppa loss!

Det är jag verkligen värd! Efter allt plugg, läsande och matteräknande denna veckan är jag värd att ha en awesome kväll ikväll! Så det ska det bli! Dagen har spenderats med annie, hanna och maja i stan, asat runt lite, köpte byxorna, letade festklänning och fixade en hemlig grej tihihihihihih. Nu är jag hemma, har tryckt i mig två knäckebröd och hade tänkt rota igenom garderoben för att hitta något att dra på mig. Imorgon blir det fix och grejer heeela eftermiddagen, och på förmiddagen hade jag tänkt dra med mamma in och träna! kvällen bjuder på fest och sen på söndag är min efterlängtade pojkvän hemma. En awesome helg väntar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0