Fredag igen!

Dock ska jag ha en lugn och alkoholfri helg de kommande två dagarna, så rolig är jag! Hehe, men jag känner att hela kroppen säger vila nu så får la lyssna någolunda i alla fall, alkoholfri och lugn betyder som tur är inte soffan hemma alldeles ensam, no no! :D
Har varit lite halvt off/on på bloggen I know men igår var jag med babyyy. Längesen sist! Fy skäms på oss. Vi myste, max skateade lite och sen spelade vi något spel där man dödade mumier haha, awesome vi är! På söndag ska jag också träffa min max och då ska vi ha söndagsmys på hög nivå har jag bestämt! :D Såna där riktigt mysiga söndagar som man får till ibland ni vet? Ah, en sån! En sån ska jag ha på söndag med älskling! :)

Idag är det fredag och det vet vi alla vad det innebär. HELG! Dock har jag en del att göra, även om den ska vara lite lugn. Kemi måste jag plugga lite imorgonbitti, sen ska jag me mamma till stan och hitta nya glasögon + vårshoppa lite sen kvällen blir lugn vad jag vet. En film och en asnice fruktsallad i sängen eller en flmkväll med vännerna låter bra. På söndag ska jag va med Max och sova med honom. Min helg kommer bli mysig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0