fredag och jag pluggar.. inte okej!!

Herregud.

Tyska - muntligt om laviner.
Projekt - forskningsartikel.
Engelska - comparitive essay (som tar cp lång tid..) & happiness artikel.
matte - kursprov matte C
Fysik - hemtenta.

Allt detta ska vara klart inom 2 veckor och jag har kanppt börjat..

idag hade jag en mysig dag i stan med Mimmi, Julia, Annie, Hanna och Cissi. Det blev donken med massa prat och äpplen! haha. Sen en sväng till form och träna och sen åter donken med tjejerna! Hemma nu och min kväll kommer bestå av plugg. Imorgon blir det en kväll ute med vännerna. Det behövs om jag ska orka med kvällen och natten jag har framför mig. kaffe och fruktsallad när klockan blir mycket är ett måste! nu ska jag back to work och börja skriva om Happiness i engelskan. Rätt så intressant dock!♥



Vi hörs imorgon istället! Jag satsar på att sova bort hela förmiddagen  ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0