frustrerad som en babian!

skit också, idag har jag lite panik :) Jag har kemi prov på tisdag, och nu när jag satte mig med boken upptäckte jag att det är frågetecken, arga smajlisar och hjärtan i hela boken. (Alla hjärtan har målats då jag skulle definera hur mycket jag längtar till helgen eller älskar max.. ) japp, så jag hade tydligen en jäkla massa frågor till Felix jag skulle ställt förra veckan men då låg jag naturligtvis sjuk!! AHH! Imorgon har jag en timmes kemi, jag ska ta vara på vartenda sekund sedan ska jag gräva ner mig i böckerna bums när jag kommer hem. Helvete!

Idag är det söndag i alla fall, och med tanke på att jag inte kommer längre i kemin sitter jag nu bara i soffan och inväntar ett pling i mobilen. Ett sms från "Älskling <3" där det ska stå. "Jag är klar nu" Och så ´plingade det precis när jag skrivit detta.. haha! Två pling tilloch med! Det är nog brådskande :D, nu fick jag alltså lite bråttom att skriva klart här! ah, jag ska va med max idag, sen ska jag iväg till pappas fina plats på kyrkogården och sätta rosor och tillsist ska jag äta grillat till kvällsmat. En bra söndag helt enkelt! Puss & kram från ett cp barn. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0