G med ett fett jäkla plus!!

YEAH YES JAG ÄR BÄÄÄÄÄST!

Okej inte egentligen om man jämför med alla andra übersmarta människor i min klass, men jag är totalnöjd! Jag fick G i matte C, och ett plus upptil. Inte illa asså! Wihoo va jag var glad!

Dagen spenderades alltså i skolan, halvfrisk men det fick funka vi fick ju spaghetti och köttfärsås! :D haha. Annars var dagen jäkligt chill, och för att fira matten (+ att vi behövde en eftermiddag tillsammans) så kilade jag, Annie, Maja och Hanna hem hit och gjorde thailändska pannkakor med nutella samtidigt som vi planerade hannas födelsedagsfest. Det kommer äga sååå hårt! Taaaggaaad. Åh mitt humör är bra idag! Nu ska jag glo tv sen blire att hjälpa Anders och syrran med maten, tre amatörkockar ska laga panbiff och rosti. haha, de kommer bli najs. Imorgon är det torsdag och en dag närmare helgen! livet rullar på rätt bra nu asså. Pusshaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0