God morgon!

Igårkväll var jag hemma strax efter tre och vi hade en as lyckad kväll!!

Det hela började med bussen in till stan vid halv åtta, mötte Annie & Hanna på bussen och sedan mötte vi upp Bazti, Erica och Olle i stan och satte oss på Sibylla och väntade på bussen haha. Vi började med att festa hos en kille i oskarström vid namn Victor, det var asnice. massa nytt roligt folk! :D Efter att ha vart där några timmar kilade vi till Josefina! Där var det också en hel del folk, och lite mer ansikten man kände igen, men lika kul båda två! Vid två gick sista bussen hem tyvärr, men vi hann med lite nattakäk på donken och sedan slocknade jag på direkten när jag kom hem! Dock vaknade jag klockan nio.. kul! varför kan jag aldrig sova efter man hällt i sig lite alkohol?! Det suuuuger, men ah! I alla fall, uppe tidigt var jag, har legat och kollat film, vart ute och gått en runda och duschat. Och nu sitter jag med frukosten! hehe.. Vid fyra ska jag träffa mina tjejer och tagga om för ännu en fest kväll! Vi ska fixa och dona tillsammans och laga någon god middag och förfesta har vi bestämt! Så det kommer bli naaaajs! ;) Kvällen hoppas vi blir lika bra som gårdagen! Hopppas alla ni också får en nice lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0