I´m back!

Hejsan på er!
Gud vad länge sedan jag uppdaterade här känns det som. Men jag har haft så mycket annat som hänt helt enkelt.

I förrgår var det måndag, ny vecka nya tag. Veckan började med skola, inte så kul, men ah. Sedan drog jag och tränade med älskling, sen upp till honom. Där bjöds det på gott käk och sedan somnade jag i Max famn och där sover man bra! Tisdag var det igår, det blev skola som vanligt och badhus på det. hyfsat kul faktiskt, rätt så jobbigt, men kul! Nästa vecka blir det livräddning i badhuset. Najs! ;) Efter det kilade jag hem, jobbade liiiite matte, duschade och sen kom Max :) Mamma fyllde år igår så hela eftermiddagen bakade jag och älsklingen en MASSA goda muffins. hallon/blåbär, äppel/kanel, Choklad/chokladkräm och tigermuffins typ. Vi glodde Big Brother tills mamma och dom var hemma och sen blev det massa mat och fika som ni kanske kan lista ut ;)

idag är det Onnsdaag! Den har spenderats i skolan, där jag har vart jäkligt flitig faktiskt :O skrev en tredjedel av min artikel i projektet och vi kom en bra bit på svenskan i ett roligt projekt med mina awesomea flickoor. Efter skolan blev det träning med Max, jag vill komma igång igen och starta upp mitt ben på nytt, så det blev en 30 minuters kondition samt lite magövningar. Vältränad mage ÄR snyggt. Nu ska jag bara få en också ;) Kvällen spenderades hos Max, vi käkade lite och kollade BB, haha det är typ kul och vi har fastnat. Lite som Max i sitt travian ;) hhah, men jag älsklar dig ändå min fina Max :)!! ♥

Nu är jag hemma, och jag borde plugga matte. engelska också. Och projektet. Och tyska. Ah, ni hör. Orkar man är frågan? Ah, lite matte och lite engelska ska jag nog hinna med faktiskt. Lägga fram kläder tills imorgon blir också en sak att komma ihåg! Imon är det en kort och bra dag. 09:30-13:40. Ääääägiiiiitt (+ köttbullar makaroner i skolan(a) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0