Jag vill ur mina rutiner!!

Veckorna är alldeles för lika. Plugga, träna, skola, äta, sova och emellanåt va med max och tjejerna! (det är dock mys, och det som får veckorna att gå!) okej, jag erkänner att jag trivs med att ha rutiner, veta när jag ska göra vad och ha allting planerat i min kalender. Det är jobbigt ibland hehe, men sån är jag så ah! :) Nu är jag dock trött som fan på alla rutiner. Jag behöver sommar, DÅ har man inga rutiner, kan göra vad man vill, beror bara på vädret och jag ska resa en del i sommar har jag lovat mig själv. Både korta och långa streckor! jaja, back to basic.

Idag vare skol, skaaadat trött var jag med ah, det kan vara trevligt det med men en mattelektion, en jäkla massa stress för att bli godkänd på nationella (dock inte så orolig längre tack vare Mats, så de e gött haha!) Dessutom en jäkla huvudvärk genom och en massa yrsel jag börjat få när jag reser mig upp. Det liksom svartnar och allting snurrar och det gör CP ont BAKOM ögonen?! haha. Kul, verkligen.

Efter skolan asade sig en trött, inte jätte pigg och sviiinhungrig Mea till Form och gymmade 45 minuter. Cykling och magövningar blev det idag. Fixa som ppills blev jag också tvungen till. Alltid kul, haha. Nu är jag hemma i alla fall, har fått en asgod sallad i magen som jag köpte på vägen hem och planerar nu min kväll i sängen, med engelska uppsatsen som ska in på söndag. Eller ah, man får lämna in den om typ två veckor men jag pallar inte skjuta upp allt, jag hade ju planerat in den nu så nu har jag tid till den. Ibland är det bra att planera :) haha, tur jag har en pojkvän som hatar sånt! ;) Honom saknar jag redan, vilket suger, men han är hemma på söndag då ska jag överraska honom med massa mys. Och kanske lite godis? Jag har inte ätit socker på 2 veckor snart, det är mycket för att vara mig!!

jaja, hej svejs på er. Jag måste ta tag i skiten nu, ingen annan lär ju göra det åt mig hehe, kanske skulle vara en grej att starta UF med. Jag-gör-dina-läxor UF. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0