Jenny & Olivia, 18 år!

Igår blev det artonårsfest i Holm!

Dagen började med att jag kilade hem till min lilla Hanna! Sen halkade tjejerna in en efter en och vi började fixa och sminka oss, lyssna på taggmusik och bara chilla lite. Sedan blev det gott käk som jag och Hanna hade fixat! Skiiit god pasta med bacon, var typ år sedan jag åt det!! :O Efter mat och en massa snacka as usual drog vi hem till Sandra på förfest med hela deras klass typ! Riktigt najs förfest, folk dansade, drack och hade allmänt kul. Lysande shotglas fanns också, (Tycker dom var rätt så balla) och killarna där hade nog taggat sen två på förmiddagen! haha! Vid nio tog alla bussen till stan. En aning flummig, tramsig och sjungig bussresa men det är ju så det ska va! Alexs hund fick  till och med vara med även om jag tyckte rätt synd om den haha.

Vi bytte buss mot Holm, en otrevlig jävel till busschaffis och sen tog de la en 20 min innan vi var framme. Väl framme var det rätt så nice. Förutom att när alla hade börjat tagga till ordentligt och dansa och ha sig dör högtalarna. Överhettade typ och luktar bränt. Alltså ingen musik på en timme typ. Vissa drog och andra började ju tagga av hahah, men efter en stund fixade dom dit nya och folket kom igång igen! gött. Trots en hel del drama hit och dit blev kvällen tillslut rätt lyckad. Drog hem med ett bussen och var i säng strax efter två. Idag är jag helt jävla död. Knappt sovit igår, och inte tillräckligt i natt heller och nu ska jag skriva comparitive essay. Eftermiddagen vet jag inte hur jag ska spendera. har en redovisning imorgon att planera också men en mysig fika, en sväng till eurostop eller en mysig lunch hade ju inte skadat! Ska höra mig omkring, vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0