Kulturdag!

Gooood eftermiddag!
Idag drog skolan igång rätt så sent så min löprunda blev faktiskt av imorse! Stolt! Skolan var allmänt chill, lite soft fotolektion, snacka på engelskalektionen och sen en föreställning i Aulan. Jag höll på att spy men vi behöver inte gå inte på det mycket mer än så. tjock, hårig och olja räcker att säga så kanske ni kan få upp en mysig bild i huvudet? Uäk! Jaja, annars var den rätt så kul, alla killar fick en bra teorikurs tills man ska ta körkort i alla fall! haha! Nu är jag hemkommen och har precis laddat upp mitt bildrepotage på min hemsida, nu har jag lite tyska glosor att skriva och ikväll väntar lite engelska som ska vara inskickad på söndag. Helgen kommer dock spenderas på annat håll än dator och plugget så ska skriva klart den idag! Vid kvart över sex har jag ett utvecklingssamtal också. Men det går snabbt, sedan blire min favvis mat till kvällsmat idag! Lycklig Chey! Och imorgon äre fredag. Säger bara en sak. TAGGGAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0