Lördag och jag ääälskaar vädret!

tjena! Fan va najs väder, och ändå har jag inte rullat upp än.. hehe. Igårkväll satt jag här hemma och pluggade rätt så sent, i alla fall alldeles för länge men ahya. Tyskan är klar, engelskan halvklar och jag har även läst 100 sidor i en engelsk bok. Ni som känner mig kan nog gissa hur stolt jag är över mig själv! ;)

Idag är det lördag och jag ska inte plugga så mycket mer, min hjärna dör snart. Lite matte ska jag hinna med sen blir det duschen. Ikväll blir det harry´s med asnice sällskap och sen får vi se vart kvällen leder, film eller något likannde tror jag det lutar mot, men det är lugnt för mig, nästa vecka behöver jag vara utvilad till tusen om jag ska orka med skolan ändå så ah. Nu på dagen kanske jag ska träffa älskling, jag får se! jag vill ut i solen i alla fall! Nu blir det lite matte sedan kanske jag hoppar på bussen och då ska jag komma framåt i min bok också. Åh, nu har jag allt under kontroll igen och allt rullar på. Jävla kontrollfreak jag är-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0