Min comparative essay är klar! :D

Tjo bloggen!
var ett tag sedan nu va? Ah, så nu kör vi!
Igår var jag i skolan hela dagen och hade badminton + kemiprov. Det kemiprovet satte jag mig och pluggade till kvällen innan och ah, det var svårt. Godkänd blir jag säkerligen men jag vill ha ett VG i kemi! Blir till att kämpa på ännu mer dock tycker jag det är lite dåligt att vi får så svåra och långa prov varje gång.. Efter kemin drog jag hem till älskling och chillade med honom hela eftermiddagen och kvällen. Ganska soft ändå men slocknade inte förrens vid halv ett så är lagom pigg idag! Imorse var det dock en rätt lång dag som väntade med massa svenska, matte (jag tappade inte tålamodet!!) och lite fyskprojekt som kommer bli grymt! ;)

När skoldagen var slut hämtades jag upp av min kära farmor! Vi drog till regnbågen och inhandlade lite goda smörgåsar sedan till ICA för att köpa godis. Seriöst, fy fan va gott! Var aslänge sedan jag åt det så det var jag väl förtjänt. Vi gick igenom min 7 sidor långa engelska grej i cirka 2,5 timmar och nu är den inskickad och klar! GÖTT! Tack fina farmor :) Var hemma här runt halv åtta, fick min favvo kvällsmat och nu hade jag tänkt lära in min tyskaläxa till imorgon. Hade behövt fixa mitt bildrepotage men Max pallar itne skicka bilderna så ska jobba på ytterligare en bortförklaring att det inte kommit upp på hemsidan. Jobbigt läge hehe. Jaja, dagen imorgon kommer bli galet najs. Lite foto, 50 minuters engelska och en kulturtimma så vi skulle kolla någon pjäs typ? Soooft dag. Efter skolan blire stan och fixa grejer inför helgen. Dock kommer min torsdagskväll suuga. 18:15 har jag ett utvecklingssamtal i skolan.. så sent har jag nog aldrig vistats i den byggnaden.

Imorgonbitti börjar jag tio så jag har planerat in en springrunda om vädret tillåter. Nu ska jag bli duktig och träna så jag kan unna mig lite gottis, för det var fan underbart å käka idag, jag kan ju inte hålla på såhär längre. Hålla mig borta från ALLT gott?! Mölle öppnar på fredag också ju.. japp det blir springskorna på imorgonbitti!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0