Sjuk.

K U L !
jag oooorkar verkligen inte vara sjuk nu. Knappt sovit inatt och imorse kunde jag inte svälja (y) mysigt. Så när klockan ringde 05:45 bestämde jag mig för att fortsätta sova och hoppa över skolan idag. bajs, hade verkligen behövt både kemi, fysik och mattelektionen. Samt redovisat men ahya. Nu sitter jag istället placerad i soffan här hemma och kollar nyhetsmorgon.. haha. Har precis slängt i mig lite frulle och idag blir det helt enkelt till att vila och bara mysa. Håller på att ladda ner OC säsong 2, men har även tänkt skriva klart min comparative helt och hållet samt skicka in den förbannade forskningsartikeln. så kul dag kommer jag att ha. Imorgon hoppas jag verkligen på att jag mår bättre, jag får inte missa alla kemilektioner imon, nej jag är inte nörd, bara trög när det gäller kemi och matte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0