Tack Jacob!

Tjeeenaa.
Kanonkväll igår blev det! Först mötte jag tjejerna vid sex hemma hos Anders. Där lagade vi en jätte god kycklingwok och sedan en stor sallad till det! Där satt vi och bara snackade och myste och förfestade lite innan vi hoppade på bussen till stenhuggeriet. På bussen mötte vi sandra och Josefin också, som också skulle dit, så det var nicee! Väl framme bytte vi buss till 20:an och åkte en busshållsplats.. hehe! Väl framme var där hyfsat mycket folk, träffade massa goa människor och det blev en heel del prat :D lite senare drog allt igång, då lyckades Jacob få upp alla på dansgolvet, vi dansade, sjöng och hade riktigt kul! Vid ett tog jag och Annie bussen hem, så det blev inte en så där jätte sen kväll för mig, men det var behövligt med tanke på att jag vaknade precis.. 10 timmar brukar jag aldrig sova. Haha, ahya, idag ska jag träffa min älskling som nyligen kom hem från Berlin, men först lite frukost och tillvakning i soffan.

(Bilder från jacobs fest kommer upp när dom är på fb, jag såg ett par kameror där inatt så det ska nog finnas några som är blogg-bara ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0