Top Chef!

Hejhejhej :)
Igår spenderade jag eftermiddagen med min älskling :)) Efter skolan kilade vi upp till Max, käkade lite mackor och sedan ner till gymmet. Gymmade ett tag och sen åter till Max för att hjälpa han packa å sånt :) Han har dragit till Berlin med klassen så nu nanar jag ensam några nätter fram över :( jaja, man behöver sakna varandra! :) Jag är dock rätt avis, hade gääärna dratt till Berlin med klassen men det ska vi nog få i trean. Om man inte ligger efter i något får man hänga med så nu ska jag plugga och hänga med på lektionerna! ;)

Imorse var jag på skolan redan halv åtta.. Max buss gick då haha. Så jag la mig i mysrummet och läste i 2,5 timmar innan min lektion började, duktig flicka. Efter en labb och lite fiskburgare kilade vi till Badhuset och övade livräddning! Efter badhuset blev det till att handla mat med mami, så nu har jag ätit en fruktsallad och dinkelknäcke, så jäkla gott! :) Pluggat matte en timme har jag också hunnit med så nu unnar jag mig lite tv tittande sen ska jag in i duschääään. Babaiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0