Träning och plugg - en vanlig måndag.

Tjooo!
Idag blev det skola till halv tre, sedan kilade jag till stan. Med vääärldens träningsverk i ryggen körde jag ett styrke-pass på form och gick lite power walk. Åh, jag vill kunna springa igen!! I skolan fick jag i alla fall gjort en del, skickade in min happiness grej, skrev klart forskningsartikeln och skickade till min forskare och min comparitive essay börjar bättra på sig! ;)

Efter träningen drog jag hem, nu har jag ätit lite frukt och hade tänkt skriva lite mer på min comparitive. Matten tar jag nog imorgon till ett par american pancaces. Jag är alldeles för trött för matteplugg nu faktiskt! Vi hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0