110 km/h

Hejsvejs!
Blir en snabbis (höhö..) då jag har tusen saker som ska göras idag! idag hade vi som tur var en kortis (hehe..) i skolan! Lite foto med kritik till mina bilder, fixade till de som var fel och voila! Nu ska jag ha mvg tack :) En engelska lektion med en diskussion om en text som ingen läst hann vi också med, grajtasbananas. Efter skolan drog jag, Annie, Hanna, Jimmy och Liqqan till blå thailändaren. Ja jag äter typ upp mina pengar.. Gott vare i alla fall och sen blev det stan en snabbis. (höhö många snabbisar..) 

Nu är jag hemma och har som sagt tusen saker att göra idag men det kommer gå kanonas! vi hörs en annan dag helt enkelt schnyggisar, nu har jag inte tid för datorn längre! 
 

Såhääär såg jag ut idag. Lite kallt vare, japp.


Så väl hemma blev det myskoftan (killkläder ftw!). Dags att draaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0