25 års middag och lokalfest!

Gooood morgon bloggen! Är på ett underbart humör idag, vilket känns awesome. Don´t ask me why! haha. Igårkväll, måste bara säga: Roligaste lokalfesten på länge! Haha, ah, men först var jag på 25 års middag hemma hos Sanna! Det bjöds på gott kött, sås och potatis, och ungsgrönsaker, så jäkla gott! Hade tänkt stanna där och hoppa lokalfesten i Åled, var otaggad, hade inte haft någon förfest och drickan var slut. Men efter att snackat med Bazti i säkert en halvitmme slutade det med att jag drog fram sminket, sprayade till håret och sedan åkte jag med Evelina och lite andra goa pojkar mot lokalfesten, så ah, vi körde på ferre i alla fall! Och fan vilken tur jag tog mig dit! Jag hade svinkul! Det var asnice musik, massa folk, roligt folk! Vi dansade fram tills klockan blev ett, då blev vi tyvärr tvugna att dra hem för våra jävla bussar! Ah! Jaja, så är det att bo på "landet" ibland ;)  

Har i alla fall haft en skit bra helg och idag ska den avslutas perrfekt. Klocckan två ska jag hem till mormor och fika våfflor med släkten och ikväll har vi bokat bord på harry´s för käk. det är ju trots allt mors dag idag! ♥ Älskar dig min fina Mami!



Körde på ett enkelt linne, jeans och converse ikväll. Jag gillar att festa i sofa kläder! Blir liksom mer.. soft då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0