Amen tjeeenare mannen!

Hade det i huvet och var bara yttepytte lite tvungen att skriva det kände jag och man ska göra som man känner har jag lärt mig så då gjorde jag det nu :) ihihih busigt.

Näfan nu ska jag berätta en ball sak asså. Jag var kocken ikväll! Och det blev gott! :O Mamma och alla andra här i huset var extremt sega med att tillaga föda till mig, jag satt hungrig som en liten bebisfågel i soffan och alla bara chillade runt här hemma så jag tog saken i egna händer! (haha låten!) och satte igång grillen och började på en fett stor sallad. Grillad ryggbiff, en asstor sallad och en god örtsås blev det till middag! Voila! Fan va skickligt av mig asså. Har bestämt mig för att satsa lite halvt på LCHF dieten, man ska helt enkelt minska kolhydraterna (egentligen ta bort helt och hållet) och öka kött, sås och annat fett. haha låter inte helt fel, ska prova ngn vecka bara isf. Tror inte det kommer märkas ngt och inte att det kommer hålla i så mycket längre heller, I mean, mea och makaroner, det hör liksom ihop som havet och himlen! (okej dom e långt ifrån varann typ?) ahya! Nä, jag skiter nog i LCHF när jag tänker efter. Kom på att vi ska få pasta imon i skolan förmodligen (får det 5 dagar i veckan typ) så det lär inte funka!

Innan idag var jag i skolan, ofc. Hade dock bara 2 ynka lektioner, och ändå tog dagen sex hela timmar.. kanske för att jag inte deltog på idrotten, men hallaooo, dom hoppade höjd hopp och det vet vi alla vad jag tycker om det. So not mea style. ;)

Efter skolan, och hundmat till lunch blev det att dra in till stan snabbt och möta upp mamma. och detta lönade sig! En ny ball klänning i kaprigrönt att ha till sommaren och en as sweet kofta som jag kommer bo i alla kyliga kvällar. Satan i g-g-gaaatan va nice. nu har jag vart duktig och pluggat lite fysik och nu övergår jag till desperate housewifes, bra om jag hade kunnat stava, men you get it. Sedan behöver alla flickor sin skönhetssömn så jag ska däcka i en nybäddad säng!

Tjaoobalabaooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0