Chillferre at my place!

As usual ligger jag vaken tidigare än tuppen efter mina partykvällar så kan lika väl blogga lite snabbt! igår hade vi en sådan riktigt nice chillfest här hemma med en massa god dricka och jordnötter, (gosh vad gott det var med jordnötter, har aldrig ätit de typ! :O) 

Gårdagen började så himla bra, jag åkte med mamma till stan och mötte upp Malin och Elliot för glass och vi gick runt och bara strosade runt lite granna, riktigt bra dag. Jag och Elliot sprang omkring på hela torget och jagade varandra med leksakssvärd och jag fick en fin tröja av mamma. Sedan drog jag och tränade en snabbis och sedan var det rakt in i duschen som gällde och sen fixa sig inför kvällen!

Kvällen började också väldigt bra! Det var såå mysigt. Annie, Doddin, Oscar, Jag, Flisan, Maja, Lovisa, Johan och Max samlades här hemma vid halv sju, vi tände grillen, satte potatisen i ugnen och fixade en smarrig mangosallad! :D Vi satt ute för första gången här hemma och käkade samt drack lite smått. Införde även en annan regel om öråd som blev jäkligt kul i slutet mot kvällen! Vi fortsatte kvällen med chillkrök som inkluderade snurra flaskan, öråd och annat sjukt, vi hade jäkligt kul med andra ord! Vaknade upp idag och har en fin bild på magen, tack Max, haha! Vi dekorerade inte bara min mage, även shotglasen (medicinplastdrickhållare) dekorerade vi med godisnappar och en viss person fick sina tånaglar målade! hahha. Och bara för att påpeka så tog jag nyligen bort bananen som satt i min blomkruka..!



Mina fina vänner! Vad skulle jag göra utan er?! Nu taggar vi om till nästa helg!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0